• Welkom

    het nieuwe klantvriendelijk
    Auteur: Elwin van Rijen
    Uitgeverij: Boekenfabriek
    Voorintekenprijs: € 14,95

    De voorintekenperiode is gesloten.
    Vanaf nu hier bestelbaar


    Winkelverkoopprijs: € 14,95
    Verwachte verschijningsdatum: 01-06-2016

    Bij de klantenservice: ”Nee sorry, ik kan u mijn naam niet geven, zometeen gaat u mij nog terugbellen!”

    Een lege balie bij de klantenservice, omdat deze alleen voor retouren en klachten is, terwijl er een lange rij bij de kassa staat

    Zeg eens “met plezier” in plaats van “graag gedaan”. Zo laat je zien dat je er echt plezier in hebt.

    Een telefoniste die zegt: “Dat kan ik vanaf hier toch ook niet zien”, wanneer je vraagt of er iemand van de afdeling verkoop aanwezig is.

    Let eens op de kleur van iemands ogen wanneer je deze helpt, zo moet je de ander wel aankijken.

    Welkom is een verzameling van korte verhalen waarin klantvriendelijkheid centraal staat. Ria, een medewerkster van de klantenservice van een lokaal warenhuis, is de rode draad in deze verhalen. Ria is iemand waarvan je denkt dat ze het goede voorbeeld geeft en waarmee ik als jongetje van twaalf mijn allereerste echte klantbeleving heb gehad.

    Mijn doel is jou te laten nadenken over jouw eigen handelen. Want zijn we wel zo klantvriendelijk als we zeggen dat we zijn?

    Welkom, het nieuwe klantvriendelijk